Tuesday, December 21, 2010

Ulangtahun Perkahwinan


Banyak betul sambutan hari-hari penting bulan ni... Awal muharram, Krismas, etc... Semalam birthday Adik... Hari ni pulak wedding anniversary Gua ngan Ummi ... Gua sayangkan Masjid yang Gua bina bersama Ummi ni... Demi mempertahankan masjid yang dibina ini, insyaAllah Gua janji akan buat banyak lagi bende yang akan mengembirakan hati Ummi dan anak-anak..Akan Gua pertahankan Masjid yang Gua bina ni, seperti mana mempertahankan Masjid Al-Aqsa kat Palestin sana...Alhamdulillah..Doakan semoga Gua ngan Ummi serta anak-anak kekal bahagia selamanya... Sayangnya Gua kat family Gua, melebihi segalanya.. I love you Natrah, Najmi & Najwa...Love you so much...

Tahun ni, sebab tak sempat nak buat preparation apa-apa, kadpun tak sempat nak beli..Cuma Gua je la yang dah beli Rear Mirror jenama DAD (yang ada bling-bling berlian) kat Ummi minggu lepas..So petang tadi, Gua balik keje kira awal la jugak.. Pukul 6:00 ptg Ummi dah tunggu kat opis Gua.. Kitaorang gi makan kat Muara Ikan Bakar, Port Klang... First time gua jejak kaki kat sana.. Itu pun Garmin yang tolong guide. Order lebih kurang untuk 2 orang makan...ada Ikan siakap steam, Udang masak pedas, Sotong goreng tepung, sayur kangkung belacan...sampai-sampai je..nah kau...macam 4-5 orang makan...

Mula-mula Sotong Goreng Tepung dengan kangkong goreng belacan sampai

Udang masak pedas yang dekat 4-5 orang makan punya

Siakap steam dia tak lawan macam kat Pak Mud Tomyam kat Seri D'sara

Tapi Gua dah layan makan seafood kat Umbai dan Alai (Melaka)...Kuala Perlis...Gua rasa kat Muara Ikan Bakar ni, consider paling mahal la..Ikan pun tak fresh mana..Cuma masakan memang sedap...Next time boleh pegi lagi kot...

Habis licin semua

Macam kene tembak... Nampak sangat gelojohnya

2 comments:

  1. gua tahu tempat ni kena RETURN dengan gua satu family.. kalau tak pondok pak guard galaxcy gua bakorr!!

    ReplyDelete
  2. Lu sebut je tarikh dan masa..Gua ejas nanti...

    ReplyDelete