Wednesday, February 9, 2011

Gua Yang Berbintang Aquarius


Semalam genap la umur Gua 33 tahun. Pada Gua, bila dah masuk 30'an ni, Gua satu macam punya takut bila tanggal tarikh lahir Gua tiba. Tak macam dulu-dulu. Gua dok asyik menunggu je bila la orang nak wish kat Gua Happy Birthday. Ada rezeki dapat la hadiah. Secara purata umur manusia boleh mencapai lebih kurang 63 Tahun. So kalau umur Gua dah cecah 33 Tahun ni, maknanya kalau ikut purata umur manusia, gua dah melebihi separuh hayat. Itupun kalau panjang umur, boleh cecah angka tu. Ni dah masuk 30'an dah macam-macam penyakit dah start datang.


Tahun ni Gua dapat 2 kad birthday yang istimewa. Thanks Ummi dan anak-anak for a very special card. Abah sayang Ummi, Najmi ngan Najwa...



Satu kad lagi datangnya dari Hong Leong Assurance..Yang gua terharu ni, bos-bos besar dia sign tangan tu kat kad Gua. 4 Tahun Gua buat Public Mutual, tak pernah satu kad pun Gua dapat dari Public Bank...Gua rasa upline Gua pun dah lupa kat Gua...

2 comments:

  1. hepi besday..aku mggu lepas masuk 33..lagi 7 tahun umo 40 ehheheh,,cepat tul

    ReplyDelete
  2. hohoho... aku pun bintang aquarius jugak...

    ReplyDelete