Monday, September 5, 2011

Gigi Adik


Adik baru berumur 4 tahun lebih..Bulan 12 ni baru masuk 5 tahun.. Tapi dia sangat teringin dapat gigi baru.. Gigi dia sekarang memang tak berapa lawa..Gigi dia 'Roheng' sebab banyak makan gula-gula..


Sebelum Raya hari tu Ummi dah bawak dia cabut gigi sekali. So hari ni dia punya next appointment untuk cabut satu batang lagi gigi dia.. Masa cabut gigi dia first time hari tu, Gua tak ikut sebab Gua outstation... Ummi pun cerita la yang betapa Adik ni teringin punya pasal nak gigi baru, sikit pun dia tak nangis masa Doktor tu cabut gigi dia.. So tadi Gua sendiri terpegun tengok Doktor tu kerjakan gigi dia, sikit pun dia tak nangis...Memang power.. Even kalau Gua sendiri pun, time doktor tu cocok ubat bius tu pun, boleh meleleh air mata dibuatnya.. Dia rilek je Gua tengok..


Malam ni Gua nak letak gigi yang dia cabut tu bawah bantal... Untung-untung esok jadi duit..kah kah kah...

3 comments:

  1. orang cakap kalau lambung gigi kat para boleh jadi perempuan cantik. cubelah. kah kah kah.

    ReplyDelete
  2. Gua dah buat trick The Tooth Fairy dah hari tu.. Letak gigi bawah bantal Najwa sebelum dia tido, pastu esoknya ada RM1 2 keping...

    ReplyDelete
  3. maybe sebab gigi tu gigi budak kecik, kalau gigi dewasa dia jadi rm10 2keping.

    ReplyDelete