Wednesday, November 14, 2012

Vortex Super Stadium




 Gua dah cakap dah.. Abis Gua tak tahu nak posting apa kat entry blog Gua bulan ni, Gua masukkan je barang Beyblade Gua nak jual..

Vortex Bey stadium untuk dijual. Cukup-cukup la main beyblade dalam besen ataupun dalam talam. Jangan kedekut ngan anak-anak. Belikan diorang Beyblade Stadium yang murah macam ni jadi la.. Takyah la beli yang kat Toy r' us mahal-mahal sampai RM60 ke RM200 tu. Untuk entry level, vortex bey stadium ni pun dah memadai. Gua nak tolak RM35 tak masuk kos penghantaran. Untuk postage, tambah RM10 dan Gua akan pos guna Skynet.

2 comments:

  1. Assalamualaikum Faizal, anak baru bminat nak main beyblade ni..biasa stadium ni beli kt mana? g GM Klang xde.kt pasar mlm xde..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf tuan.. posting ni tahun 2012.. dah lama dah tak jual barang beyblade

      Delete