Thursday, February 7, 2013

Sayang

Gua memang dah lama tak bermain dengan video editing ni..Walaupun dulu Gua ambik major in Multimedia masa buat Degree dalam Computer Science, tapi zaman tu nak buat video editing punya la payah. Dari video tape, bawak masuk studio untuk buat raw editing.. Bila nak buat digital video pulak, tape tu kene bawak kat lab multimedia untuk buat digitizing..Pastu baru la boleh buat editing guna komputer. Zaman sekarang ni, semua dah digital.. Software untuk video editing pun dah berlambak dan kebanyakannya free pulak tu.. Cuma rajin tak rajin je la. Video ni dah lama gua buat. Cuma Gua segan nak publish kat sini. Tapi pada Gua, kepuasannya adalah amat berbeza berbanding dengan kalau Gua beli hadiah dan bagi kat orang tercinta masa anniversary.. Kalau tak percaya, cuba la buat..

No comments:

Post a Comment