Sunday, March 14, 2010

Slalom

Malam tadi kat TV3 ada la tunjuk interview dengan trailer filem Evolusi KL Drift 2 arahan Shamsul Yusof. Masa KL Drift dulu, ramai yang cakap mamat ni syok sendiri sebab dalam filem dia ni, dia lah jadi director, script writer, hero dan jugak penyanyi lagu tema KL Drift tu sendiri. Maklum la, filem lain takda nak ambik dia jadi hero pun. Tapi pada aku, hasil kerja dia ni kira kemas jugak la. Aku rasa ini satu revolusi pengarah-pengarah muda kat Malaysia ni. Dia pun taknak la terikut-ikut style bapak dia dulu buat filem.

Tapi aku pernah terfikir nak buat cerita drift turun naik Genting Highland guna Avanza je. Kira macam Avanza ni jadik transporter pada guest yang nak naik atau turun dari genting tu la. Aku rasa kalau aku buat cerita ni, aku kena tune kereta aku kat Indon kot.





Siapa kata van tak boleh buat drift?

1 comment: