Thursday, September 16, 2010

Kipas Syorga


Masa gua belajar kat UTM dulu, ada member gua ni namanya Besor. Dia telah menggelar kipas yang mengeluarkan wap air selalu kita nampak kat kedai mamak tu sebagai Kipas Syur**. Betul-betul merepek siak Mamat ni. Tapi bila ingatkan balik aku memang akan tersenyum...


Kalau ilmu lu tinggi, lu boleh nampak wap air keluar dari gambar kipas ni

Baru-baru ni aircond Panasonic 1HP kat bilik aku buat perangai. Tak sejuk langsung. Memandangkan masa tu aku tengah outstation, Ummi telah membuat satu langkah drastik dengan membeli sebuah kipas berdiri yang boleh mengeluarkan wap air. Mahal jugak harga kipas ni. Tambah separuh harga lagi boleh dapat dah kot aircon yang takda brand punya. Tapi memang best kipas ni...Sejuk je macam pakai aircon dengan kelajuan kipas 1 dan temperature 25 darjah celcius je la rasanya. Tetiap malam kena isi tong air dia, supaya wap air boleh keluar. Kalau sapa-sapa nak, boleh contact gua. Gua boleh tolong belikan..Gua mark up harga 30 ringgit je dah la...

Ni tangki air dia..Takleh letak ikan Nemo dalam ni.....

5 comments:

  1. saya berminat nak beli kipas ni.Berapa harga?
    email sy; goldeneye484@gmail.com
    secepat mungkin ye.
    TQ

    ReplyDelete
  2. salam.bro brape harga kipas ni.mana boleh dpt ye.shukran...

    ReplyDelete
  3. Salam..saya berminat, mcm mana nak dapat?

    ReplyDelete