Tuesday, April 26, 2011

Abang Besar


Gua kalau makan kat tempat sedap-sedap, selalunya Gua takkan lupa nak promote kat kawan-kawan. Kebetulan, Gua dah gaji. So seperti bulan-bulan sebelumnya, tetiap bulan Gua dan keluarga akan carik satu tempat makan best yang sebelum ni tak pernah try makan sekeluarga.


Restoren bakar-bakar ala Barat ni namanya Big Brother Restaurant & Grill. Kedai Abang Besar ni diperkenalkan oleh Bos Gua, Shukri. Tapi ada kes la masa Gua makan ngan dia hari tu, yang menyebabkan Gua dapat makan Free masa tu. Cuma menurut Taukeh restoren, bende tu 1st time terjadi... So Gua takda hal la dan malas nak diperbesar-besarkan. Lagipun restoren orang kita jugak dan masakan dia memang sedap.


Sapa nak try, boleh la gi kat area Dataran Sunway, Kota Damansara. Somewhere kat area Giant & Carrefour Kota Damansara. Kalau nak makan steak kat TGI Friday ke, Chilli's ke, mahal sangat.. Tapi kat Big Brother ni, boleh la rasa steak & Chop yang resepi dia ala-ala restoren-restoren Grill lain yang branded-branded tu...

No comments:

Post a Comment