Saturday, March 6, 2010

Kolej 6 Rugby Team


Aku pernah jugak aktif sport zaman muda-muda dulu. Masa Tingkatan 5 kat MRSM Balik Pulau aku diperkenalkan dengan permainan rugbi yang ramai orang cakap permainan yang agak ganas dan mudah mengakibatkan pergaduhan berlaku di antara team yang bermain. Mana taknya, masa tengah 'scrum' tu, macam-macam boleh jadik. Kalau kau nak tumbuk orang tengah scrum tu pun selalunya referee bukannya perasan pun.

Masa aku duduk kat Kolej 6 UTM, sempat la main 2-3 game wakil kolej sebelum aku tarik diri sebab aku ada masalah lulut yang injured sebab accident moto masa tunggu result SPM dulu. Aku main pun sebab Kolej 6 masa tu tak cukup orang untuk main. So aku sekadar memenuhkan korum. Gambar ni aku dapat masa browse facebook seorang rakan yang kebetulan ada gambar aku sebagai bukti aku pernah main rugbi untuk Kolej 6.

No comments:

Post a Comment